singlig

ja, jag känner mej singlig. dom senaste 5 dagarna har jag träffat min pojke i ungefär 2 timmar. det är inte kul. det var längesen vi sågs så lite. :(
så just nu känner jag mej lite ensam, lessen, och deprimerad. så jag överväger att plugga. men det vill jag inte, titade just på uppgiften jag täntke göra, och det tog emot nåt så förbannat :P
satsar på att göra den på torsdag när jag jobbar natt istället. kl 2 på natten är man kreativ!!

längtar också hem till min soffa. min filt. min tv. MINA GREJER!!! no way in hell att jag nånsin flyttar hem igen. nog för att det är rätt trevligt att umgås med min mama, men nu vill jag till min lägenhet. fast nej, jag vill ändå inte vakna upp med ventilationsfolk klistrade på mej, så jag stannar här. här finns ju dessutom fungerande dator ;)

om 9 minuter är det ncis, jej. jag har nåt att se fram emot ;)
kanske kan övertala mamsen om att kolla på vänner sen också. sen är det ju nästan sovdags!! hehe

gah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0