she works hard for the money

idag i skolan ringde min telefon (på ljudlös, såklart) och min chef hade talat in ett meddelande märkte jag sen. så jag tänkte att jag ringer han när jag kommer till jobbet. ni kan tro jag blev förvånad när han öppnade åt mej när jag kom hit. då var han så snäll och upplyste mej om att anledningen till att han hade ringt var att jag lär jobba ensam ikväll. jahaja, är väl bara att göra det då. skönt på ett vis, rätt trist på ett annat. jag kommer inte utbyta ett ord med en vettig människa på flera timmar med andra ord. en lite rolig grej i sammanhanget är att jag kom en timme senare till jobbet än när passet egentligen börjar, eftersom jag var i skolan. så chefen hade jobbat timmen där det inte var nån "riktig" personal här. chefen har med andra ord gjort vad vi gör. chefen fick göra grovgörat ;) moahaha. det var lite festligt måste jag säga. så allt det var liksom avklarat när jag kom. hehe.

och nu finns det dessutom lite hopp för min dator, skivor från acer för 300 spänn. det kan jag leva med. hellre det är att lämna in den och få betala mer än den kostade när jag köpte den, huvva. så nu hoppas jag på det. annars blir jag arg.

men nu ska det ringas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0