söndag

och en riktig slappdag på g tror jag. jag kallsvettas, eller svettas och fryser om vart annat, och ryser, och har ont i hela huden på nå vis, så det känns inte som jag fixar nåt mer avancerat än att ta det lugnt :/
sitter just nu och käkar choklad och chips och kollar på tv, hehe. nyttigt värre :P

men har minsann hunnit med att vara dagen efter-chaufför åt mirre också ;P strandad i norslund, hehe. so now u owe me biiiig time ;)

gah kollar på sports kids mom and dad. hemskt!! föräldrar kan vara så hemska ibland!! pressa barnen och verkligen bli besvikna och också visa det om dom gör nåt litet fel, och dom är typ 10 år!!! jag har lust att slå dom!!

men nu ska jag återgå till mitt chipsrör :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. :)

2008-06-15 @ 13:44:17
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0