nationaldag

ja jag är ju sååå patriotisk så jag bryr mej verkligen. eller på ett sätt bryr jag mej, för det innebär att jag får lite mer pengar än vanligt nu när jag sitter här och trökar på jobbet :P

btw, älska högskolan dalarna. igår, alltså samma dag som jag hade min hemtenta, fick jag ett mejl från min lärare att han glömt lägga upp instuderingsfrågor.  that's funny, jag påminde honom för flera veckor sen!! vilket antingen betyder att han inte kollar sin mejl (skandal eftersom det är en distanskurs) eller att han inte orkade och nu skyller på att han glömde. jag vet inte vilket som är värst. men skulle det nu vara så att jag inte klarade hemtentan, lägger jag lite av skulden på honom minsann. och älska högskolan dalarna ännu mer. idag, alltså dagen efter hemtentan, fick jag mejl om att en av böckerna jag behövde till hemtentan hade blivit tillbakalämnad så jag kunde få den. jamen tackar så väldigt då. fick även mejl från stadsbiblioteket att en annan bok jag hade kunnat behöva igår hade kommit. jamen tack igen då. jobbar universum mot mej på nå vis?! men det är sommar och soligt och jag har sommarlov så jag orkar liksom inte klaga egentligen. nu har jag fått ur mej allt ;P

och ska väl nu kanske försöka få lite sovande gjort så jag klarar mej på bara några få timmars sömn imorron innan det ska flyttas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0