it's miiiiiine!!

japp nu har jag nycklar och allt sånt som behövs och mitt namn står på dörren :D snabba ryck måste jag säga, haha. dock var ju inte tanten som bodde där klar med städandet när vi kom dit, hon höll på för fullt...riktigt dåligt måste jag säga. från 1 juni var den ju min, men eftersom det var en söndag fick jag nycklarna idag, och då hade jag ju räknat med att hon skulle vara borta!! riktigt dålig stil. menmen, nu är den bara min iaf!! var där med mamma för en stund sen, och hon vart helförtjust i den!! riktigt avundsjuk ;)

har nu också vart nere i förrådet och hämtat flyttakartonger. det är inte lätt att bära kan jag ju säga!! fällde faktiskt upp dom, annars hade det inte gått. prova själva att bära ihopfällda flyttkartonger!! assvårt!! så nu ska jag iaf börja packa ner lakan, och handdukar och sånt :) och sen åka och jobba. oj vad roligt. tänkte införskaffa brödrost och sånt imorron tror jag. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0