åååå vad det kliar!!

ja jag blir tokig!! det kliar på hela jäkla kroppen, och dom förbannade utslagen har spridit sej!! gaaaah!! prickig på underarmarna, och lite på bena nu också....what to dooooo??? usch och fy. fortsätter det få rjag nog ge farbror doktorn ett besök. det här funkar ju inte i längden.

idag, ännu en dag utan nåt att göra :) men nu tänker jag njuta av det istället för att ha tråkit, haha. har ju exempelvis en bok jag måste läsa ut ju. vill helst göra det innan jag flyttar eftersom jag är så lättskrämd, så vill inte läsa den om jag är ensam :P

dock har jag ett tapetserat vardagsrum nu :D och en grundmålad hall och kök, vilket betyder att det borde vara klart snart!! me so happy!! ska dit en sväng ikväll och se hur det ser ut. sen måste jag ju införskaffa en hel del saker, typ mat liksom :P men det kan jag göra imorron isåfall, är ju ledig då med :D vad jag vet, jag skulle faktiskt gärna jobba, för när pengarna för juni-jobbandet kommer sen kommer det inte bli så kul :/ menmen, en svacka lär man väl ha nångång också.

men nu, en dusch och sen bort till mostern och ta in post :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0