måndag

ja idag är det måndag. och jag är hur trött som helst! är det inte meningen man ska vara utvilad efter helgen? jeje. hade tänkt vara i skolan nu egentligen. bara för att få nåt gjort. men jag offrade det och sov en liten stund till istället och ska ta itu med pluggandet här hemma istället. "om friheten" av john stuart mill heter boken jag har fått lyckan att läsa lite ur. och svara på en del frågor. som ska diskuteras på seminariet på onsdag. vilket jag ser fram emot såååå oerhört myyyyyycket. *ironiiiiii*. liberalism är iofs lite kul att läsa om, för det låter ju hur bra som helst på ytan, men det funkar ju absolut inte!! tänk om alla hela tiden skulle gå omkring och göra precis som dom ville. det funkar ju ffs inte i längden ju!

fick studentkortet från blg studentkår idag. men går det att registrera det då? nej. det står att mitt kortnr inte finns!! men wtf?!?! jag har det ju rakt framför mej, och numret är rätt inskrivet!! gah! whyyyy??

jag har minsann vart duktig och städat lite också. och ringt runt och kollat runt på internet efter nån lägenhet. hittade tom 2 jag skicka in intresseanmälan på. för let's face it. det här funkar inte. jag är trött på att bo hemma!! I want out!! NOW!!! gaaaaah!!

sitter just nu och lyssnar på lastfm. schysst att man kan lyssna på precis den musik man gillar :)
annars är det papa roach som gäller idag. passar mitt humör helt jäkla perfekt.

men nu tror jag jag börjar bli hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0