mätt och belåten

är liksom svårt att inte vara mätt och belåten när man vart hemma hos mamsen och ätit :D lammfärsbullar...mmm...sooo my favourite ;)

och har införskaffat en gardinstång, och lite annat smått och gott idag. dollar store är min nya favoritaffär tror jag :P
dock inte hittat nåra stora ramar än :( därför vi åkte dit, för mamma hade sett såna stora på dollar store i bollnäs, men i blg fanns det dessvärre inte..
men jag ger inte upp, nånstans ska jag finna vad jag söker!!!

och för en gångs skull bryr jag mej faktiskt om tennis, haha. kan kanske bero på att sverige har en säker medalj där, hehe. wohoo :D
enda gången jag är patriotisk är när det är os och liknande evenemang.

men nu överväger jag att ta mej ett bad. oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0