pics 'n stuff

tja tänkte lägga upp lite bilder från diverse äventyr i helgen :D fast först måste jag ju glädjeskutta lite och skrika ut för världen att jag fick vg på min tenta, haha. jag som var helt beredd på att göra en omtenta...life really screws u over sometimes, in a good way :)

image48image49image50här är bilder från källslätten, ingen dum utsikt där inte :) med på bild även grodor som porrar sej (3 st minsann, haha) och lite vitsippor :)

image51image52sen i tisdags hade jag och pojken picknick vid hopptornen, kan rekommenderas! kolla utsikten bara....

image53och igår var vi och grillade vid lilltorpet, tillsammans med yvonne och stigan. riktigt mysigt, och grillat är ju såååå gott :D

image54får väl bli en bild från i lördags också! stigan och yvonne, galnare är vanligt, och pojken :) (min pojke alltså!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0