gomorron

klockan är nu 07.45, och jag är vaken. kan bero på att jag inte gått och lagt mej än :P fast det är inte så konstigt som det låter eftersom jag jobbat natt. slutade för trekvart sen. och ska nu gå och sova eftersom jag ska jobba i eftermiddag igen. fast börjar inte förräns fyra, eftersom u-b kom på att det ju är för lite vila emellan om jag skulle börja 14.45 som jag skulle ha gjort. hur kom hon på det den här gången? jag har jobbat natt sen eftermiddag på det ett stort antal gånger, och aldrig hört att det skulle vara några problem? men allt med dygnsvila och grejer är drygt att hålla reda på. facket skulle väl gå i taket om dom visste hur man jobbar ibland, men jag är ju inte med, so who cares ;P

trodde jag skulle få lönespec. igår förresten, men inte då. har dock precis kollat mitt konto, och lönen har dimpat ner, och, ojdå. jag är chockad. hur mycket jobbade jag i mars egentligen?! är väl den trevliga lönehöjningen som märks antar jag ;) well anyway, it made me haaaaappy :D:D:D

men nu ska jag sova!! gnatt

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Jaha, har hon börjat sno mina uttryck måntro? :P

2008-04-25 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0