bad update, bad throat

vem kunde väl ana att road trip till göteborg, konsert, road trip hem, och inte sova på drygt ett dygn kunde sätta sig så på halsen? förra veckan var bara en stor väntan på att förkylningen skulle bryta ut. halsen uppsvälld och ont som satan, allmänt trött och hängig. fram mot helgen kändes det dock bättre, och tur var väl det eftersom vi ju faktiskt skulle till ullevi och kolla green day på lördan! så vi åkte ner, och efter det har jag inte kunnat prata. alls. det kommer mer eller mindre bara ett väsande när jag försöker. och lyckas jag få till ett riktigt ljud, så börjar jag hosta, och så försvinner det igen. lite småjobbigt faktiskt. är dessutom så trött så trött hela tiden. kroppen vill verkligen inte vara med!

men aside from that, vilken helg :D kan nu skryta med att ha sett green day 2 gånger på mindre än ett år, och så bra dom är! lite trist att dom körde så gott som samma show som i globen dock...menmen, dom hade ändrat vissa låtar, till det bättre!

ner till göteborg åkte vi i en liten hyrd toyota iq. den är liten och ful. men jag blev ganska fäst vid den ändå, den gjorde ju liksom det den skulle ;)

nej om man skulle ta och missbruka lite mer honingsvatten nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0