officiellt en klump

ja nu går det verkligen inte att förneka. jag är klumpig.
följande konversation tog plats på jobbet när hon som ska jobba natt kom dit:

oline: -du helena, har du spillt kaffe eller så hos *****?

jag: -jaa...det har jag väl...

oline: -jo för han pratade om det inatt. att du bland annat spillt kaffe. han sa att "hon är ju lite klumpig." "hon är ju bra, men lite klumpig". fast han sa det ju på ett bra sätt!

jag: -hahahahahah ja JAG vet ju att jag är klumpig, men visste inte att det var så tydligt för alla andra!!

kul va, tom boende märker att jag är klumpig. hur illa är det inte då? ;P
men som tur är tycker han ju fortfarande om mej, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0