monster

jag är ett litet monster när inte jag får äta. det ni. det anade ni inte va ;)
älskling sa för en stund sen:

-"jag ska nog börja tvångsmata dej när de gått för lång tid sen du åt! att vara utan mat är rena döden för ditt humör!"

ungefär så.
lite pinsamt är det!! men vad ska jag göra åt saken? :P jag tyckte faktiskt jag hade lite rätt att vara arg när jag va tvungen att gå upp för alla trappor eftersom han inte stängt hissdörren ordentligt så den hade stannat högst upp, och dessutom svarade han inte i nån av sina telefoner när jag tänkte be han stänga den...hade det vart när jag var frisk hade det väl inte spelat nån roll, men eftersom jag nu blir slut av att gå 100 m på platt mark tyckte jag det var taskigt!! så det hela sluta med att jag vart arg på han och då vart han lite arg på mej, haha. menmen det gick över när jag fått i mej lite att äta ;)

det konstiga är att jag har aldrig blitt grinig av att inte ha ätit när jag bodde hemma...inte såhär grinig iaf!! så han får ta hela smällen...jag veeet att det är orättvist. men what to do? ;)

Kommentarer
Postat av: Peter

Äsch, han fick nog vad han förtjänade, så oerhört oansvarsfullt att inte stänga hissdörren ordentligt, du som är i så bra kondition att du blir slut av att gå 100meter på plan mark "behöver ju verkligen inte" motionera i några trappor :D.



OM jag ska sluta vara ironisk så:Jag lider med din karl



;P

2009-01-27 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0