ja se det snöar

som fan!!
vaknade imorse och tittade ut, varpå jag fick se världens snöoväder!! det fullkomligt vräkte ner. virvlade runt som bara den. det hade också medfört ca en halv dm snö över HELA bilen. kuuuul ;P
så det var bara att börja sopa. problemet var ju dock att jag hann ju inte sopa allt innan det var helt fullt igen, haha.


det syns inte så bra här, men det vräker verkligen ner...men man kan ju se hur mycket snö det är iaf!! för typ en vecka sen gick jag runt i skinnjacka, så var det 5 plus och fint väder....bah!!!

Kommentarer
Postat av: Ola

Man kan ju inte vara glad för att det kommer snö juh!!

De e ju vår. Då ska det inte vara snö.

-"Det blir så ljust och fint"

bah, bullshit, det är tamäfaaan ljusare på sommaren, och varmare, och mindre snö, och färre människor som så uppenbart inte kan köra bil (syftar på alla lallon som kanar av vägen såfort det trillar ner några flingor) å färre pensionärer som bryter alla ben i kroppen bla bla bla.



Men visst, jag kan sträcka mig så långt som att det är liite mysigt ;)



Trevlig eftermiddag

2009-01-24 @ 14:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0