dagens händelser

har umgåtts med mamsen idag :) sånt är så himla mycket roligare när man inte bor hemma längre, man nöter inte så på varann då!!
blev en sväng til kupolen, hade ju presentkort att göra av med ;)
samt en sväng till dollarstore, där har dom billigast och bäst glasburkar :D jag har all pasta, och liknande saker i glasburkar istället för originalpaketen, det är så mycket snyggare!!!


dagens inköp!!
-ett antal trosor, första gången ever jag köper sloggi, men det var 70% rea ;)
-+ 2 par från HM, presentkort är min bästa vän ;P
-en kalender, bra att ha eftersom min går ut om en vecka!!
-glasburk, den lilla + 2 till större
-en hålslagare, har alldeles för mycket lösa papper!!!

jag är så nöjd så :)

sen vart det tvätt av bil, så kul så ;D
den blev sååå skinande och fin så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0