åldergräns på bloggande??

har kollat runt på lite olika random bloggar nyss. dök bla på en som en 13årig tjej har. 13!!! TRETTON!!!!! jisses vad gammal jag känner mej. hennes blogg kunde dessutom lika gärna varit skriven av en 25åring. bilderna och texten avslöjade verkligen inte att hon var 13. är jag verkligen för gammal för det här?? är man för gammal när man är 22?? när jag var 13 brydde jag mej då inte särskilt mycket om kläder och sånt. inte heller ägde jag en systemkamera för flera tusen. varför kan man inte få vara en "riktig" 13åring nuförtin? men känns ju inte helt bra att känna sej gammal när man är 22 kan jag ju säga :P
pension nästa??
är det här dagens 22åring??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0