hedern är räddad

hittade ett skoj test på aftonbladet.se ok, skojigheten i det hela kan väl diskuteras, men iaf. det var ett test där man kunde se vilken av dom amerikanska presidentkandidaterna man troligen skulle röstat på om man fick. och till min stora (not) chock vart det barack obama. och det var väl en jäklarns tur, hur skulle jag kunnat se mej själv i ögona om det visat sej att jag innerst inne är republikan?? nej hemska tanke. så samvetet är rent och jag är glad för det. sen kan det ju diskuteras om demokraterna egentligen ändå är höger om man skulle mäta det enligt svenska mått, men av 2 onda ting så slutade det hela ju bra. bästa frågan i hela testet var när man fick kryssa i om man ansåg bush vara kunnig. moahahahahah. jag skrattade nästan för mej själv när jag läste den, hehe. och nu kommer jag väl få både CIA och FBI efter mej, men asch. det var det väl värt då ;)

för övrigt höll jag på att smälta ihop i en liten hög när jag kom hem och såg att det var diskat och ordningjort i köket, tihi. I indeed has the best boyfriend eeeever :)

well, nu är det matdags. en powernap följd av lite mat,  kan det bli bättre? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0