blast from the past

hehe ja jäklar. har varit på stan med mamsen idag, och helt plötsligt är det nån som hälsar på mamma. tror inte hon kopplar först vem det är heller, men rätt fort trillar polletten ner och vi inser båda 2 att det är en av mina gamla dagisfröknar :) rätt schysst att dom fortfarande kommer ihåg en, hehe. är väl en 17 år sen eller nåt sånt jag sluta på dagis liksom. men det var riktigt roligt, och hon såg helt chockad ut när hon såg hur stor jag blitt ;P när jag sen sa jag snart blir 22 också såg hon ut att vara på väg att svimma, hahaha. well what can I say. time moves fast I tell ya. känns nästan som det var igår man sprang runt i skoken runt dagis :) och att jag kände igen henne också är ju lite skumt, haha.

hittade dessutom en ny väska på stan :D en röd skinn minsann. har kollat efter det länge nu. fast relaaax people, jag tror den är fejk ;)

nästa projekt blir mössa och vantar. är så mysigt att se skyltningen i fönstrena nu när det är höst/vinterkläder :)

sitter just nu på jobbet. här händer inte mycket.
har dock en fråga, hur ska man kunna klämma in en 100 %tjänst när det redan är så gott som överbemannat, och dom som inte har heltidstjänst gärna går upp i tid? hur ska det gå till? en omöjlig ekvation skulle jag vilja påstå. men vi "härnere" blir liksom förbisedda på nå vis. dom går över huvet på oss. det är nästan så att det är värt att kämpa för det här skulle jag vilja säga.

men nu ska jag nog försöka göra nåt vettigt. typ plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0