söndag

jajjemen, och det är verkligen en typisk söndag. segt och det finns liksom inget att göra! fast jag har haft det rätt skönt ändå :) hunnit plugga lite tex, och kommit ännu en bit i stieg larsson nr 2, "flickan som lekte med elden". uj vad jag gillar dom böckerna :)

dagen började dock med en alldeles för lång sovmorron. först vid ett-tiden masade vi oss upp, och då för att en telefon ringde..illa!! men jag är mer utvilad än jag vart på länge, så det var det väl kanske värt :) och vi somna ju sent, och det är söndag, då får man väl sova länge? ;P

men nu ska jag göra nåt konstruktivt, nämligen ta en liten promenad. är ju så fint väder!! så på med mp3n och springskorna and off I go!!

toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0