så irriterande

ja nu när jag kommer in på bloggen igen har jag inget att säga. så frustrerande :P

menmen, har precis kommit hem från en liten sväng på falukalaset med pojken :) såååå mycket folk!! man blir lite folkskygg, usch och fy. men inga chockartade ex-möten idag iaf, haha. jag var verkligen inte beredd på det, så det var lite, obehagligt. typ. lite obekvämt sådär, men var väl bra att få det avklarat antar jag...eller nåt.

bara jobba hela helgen nu, och hoppas på att emmy är tillräckligt frisk imorron så vi kan gå ut :D är faktiskt rätt sugen nu, har inte vart det på länge :) bara en riktig blunder å harry-kväll. thats the shit!! få gånger man har så kul som när vi är ute på äventyr :D

men nu ska jag kolla på tv, och vänta på att få sällskap i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0