noll tålamod

ja fy för. just nu har jag verkligen iiinget tålamod med mitt jobb. måste bita ihop för att inte få små utbrott, haha. nej usch har vart på dåligt humör ett bra tag nu. får la se om det går över sen, har ju nåt att se fram emot iaf :)
men just nu känner jag mest för att åka hem och bädda ner mej och inte kliva upp på flera dar. så är det. menmen. nåt slags ansvar lär man ju ta och se till så man inte blir helt pank :P

och nu snart kan pojken äntligen få sin present, haha. 2 veckor sen han fyllde år iofs...men inte mitt fel!! men kan ju inte skriva varför och vad det är, för det skulle ju avslöja allt innan han får den :P nej det går ju inte för sej.

en av anledningarna till att jag är på dåligt humör är att jag misstänker "fusk" bland vikarierna. vi är nämligen strängt förbjudna att skriva upp oss själva på lediga pass, det ska gå genom bemanningen, det blir rättvisast så för då hinner ingen norpa åt sej alla pass innan man själv ens haft en chans att kolla i pärmen. men nog fan är det en som står uppskriven på ett par nätter nu, och det stod inte där för nåra dar sen, och han har jobbat nu i helgen nämligen. det finns en liten möjlighet att han fått det på rätt sätt, men jag tvivlar. så imorron ska jag ringa chefen och ta reda på hur det ligger till. för har han tagit dom utan att ha fått dom på rätt sätt ska jag fasiken personligen stryka honom från dom! och nej inte skriva upp mej själv, om jag inte får dom "rätt" så att säga :)

men nu är det kanske dags för en kopp te. och ev plugga lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0