ka-chiiiing

eller hur man nu skriver när man menar att pengarna rullar in :P nejmen skämt åsido. jobbar nu. eller snarare "jobbar". sitter faktiskt och pluggar mer :) söndagkvällar på slätta är något av det lugnaste man kan företa sej. men jag ska inte klaga, jag kan plugga till tentan samtidigt som jag tjänar pengar :) och gör en god gärning eftersom jag faktiskt jobbar och hjälper dom små liven också :P

och nu när jag har suttit och käkat saker typ hela eftermiddan har baksmällan gått över också :D bara tröttheten kvar....urk. så får bli tidig kväll ikväll så jag orkar upp till skolan imorron. *wohoo*. men a girl's gotta do what a girl's gotta do. klara tentan.
so bye for now, nu ska jag plugga igen!! och säga åt bea att hon kan gå hem tror jag. varför ska vi sitta 2 st här och tröka i 2 timmar till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0