well wohoo then :D

hihi fått mejl idag om att hemtentan är minst godkänd. inte fått något betyg på den, men klarad är den iaf, åååååå va härligt det känns!! jag är verkligen en stooooor geek när det gäller sånt. klarar jag något jag nästan varit tveksam till, då får jag rysningar och vill bara glädjeskutta. får jag tom ett vg vet jag typ inte vad jag ska ta mej till. I sooo lööööööv that feeling ;) så nu känns det sååå bra så i hela kroppen :) hihi
på tal om betyg och tentor och glädjeskuttande, största skuttandet och största lättnaden och bästa ögonblicket i mitt högskoleliv var när Irene sa att jag fått vg på litteraturtentan. helt sjukt vilken känsla det var!! obeskrivligt!

nästa kul sak idag var att jag fick ett inbjudningskort minsann, ett helt äkta inbjudningskort, haha. inte ofta det händer, tror inte jag fått nåt sen man gick på kalas när man var liten...
image27kolla bara :)

och mirre är sååååå min idol idag. BUUUUURN!!!! hahaha jag trodde verkligen inte sånt hände i verkligheten. men tydligen, moahaha. fan vad bra!! girlpower big time ;)

men nu ska jag te mej en till på vad min biatch har att klaga på den här gången :P

och btw, den här låten är faktiskt en av mina favoriter just nu. även om den är old stuff. don't u dare judge me :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0