moonlight

tittade just ut genom fönstret och såg att det ser ut som fullmåne idag också. den är alldeles mörkt gul, hur snyggt som helst :D ser ut som en ost, hehe.
image33bra mycket coolare i verkligheten, menmen. vad gör man när man har en paj digitalkamera och mobilkameran inte är bättre än så?

jag har minsann experimenterat friskt med maten idag. lättare att göra när man är ensam hemma :P men iaf så blanda jag ihop köttfärs med sötsur sås och soja, och hade ris till. mumsigt värre ;)

och pojken och hans polare hde tydligen sett magnus carlsson på stan, haha. han ringde mej och fråga om jag visste om han skulle uppträda här nånstans, för att få klarhet i om det kunde ha varit han. och han ska ju vara på harrys ikväll så då lär det ju ha vart han ju :P och...du...borde jag börja bli lite orolig eller? ;P men tänka sej. kändisar i lilla falun. hahaha dagens händelse ;)

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

hah... hahah.... hahahahahahahhaha *tar de på msn sen*

2008-03-22 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0