min dag idag?

hihi ja det började ju med det fina vädret, och för en stund sen damp det ner ett stort kuvert i brevlådan med mitt namn på. jag slet upp det på 2 sekunder ungefär och det visade sej innehålla ett nytt anställningsbevis. vart lite fundersam och undrade varför dom skickade det, tills jag såg i en liten ruta "orsak: ny lön". men så trevligt tänkte jag då och började leta runt på det där pappret vart det stod hur mycket jag ska få nu då. det är verkligen rejält liten text och smååå rutor. hittade dock tillslut, och det visade sej att kommunen har vart så snäll och höjt min lön med den synnerligen trevliga summan av 10 kr i timmen :D jag menar, 10 kr på en höjning, det är inte helt fel :)
image31så på det stora hela är det en väldans bra dag idag, och klockan är bara halv 12 än så länge :)

eller, allt är inte bra. jag har en riktigt bad hairday :P samma var det igår. luggen samarbetar inte med mej! har dock försökt platta håret nu, och aningens bättre ser det väl ut...men jag körde snabbfixversionen iaf och satte på mej ett diadem, haha. bort med luggen=bort med problemet liksom :D

well, nu tebax till konservatismen.

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

VAFAN! Här sitter jag å snackar skit om att vara kommunanställd, å dagen efter får du TIO SPÄNN i löneförhöjning?! Jävlaskithelvetesatan va screwd jag var på skolan då. *butter*

2008-03-20 @ 12:16:32
Postat av: fia

Oooh. Tio spänn på en löneförhöjning är väl ganska bra ja :) niiiice.

2008-03-20 @ 13:48:54
URL: http://feeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0