men oh crap....

är lite avigt inställd mot snö nu känner jag. snöstormar speciellt. och då framför allt snöstormar som försenar tåg som ska åka långt uppifrån. från gällivare typ. pojkens tåg är tydligen hyfsat försenat...and well, that sucks. så ställer vädret till det så vi inte kan ses imorron blir jag riktigt ilsken. sådeså. för så här är det siddu, jag saknar dej :)

jobbat idag. huuuur jäkla lugnt som helst!! när inte ens den som annars brukar hålla igång stället behöver nåt, då blir det verkligen heldött. hann iofs med att plugga lite, så jag ska väl inte klaga :)
och plöjde igenom skörden vi hade med skvallertidningar också ;)

och emmy har ju tydligen svarat ja på ett frieri också, det var ju synnerligen roande måste jag säga ;)

halvkollar just nu litegrann på nån film på trean. med hilary duff. hon måste ju vara sämsta skådisen ever. huh. menmen, not my problem :)

well, this is me leavin'

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Nu ska du inte vara sånn. Fröken Duff är faktiskt riktigt duktig, hon har sina kvalifikationer! ;)

2008-03-10 @ 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0