måndag morron

och som genom nåt slags under är jag faktiskt uppe och påklädd ock sminkad, helt klar helt enkelt. och jag ska inte träffa mirre förrän om 28 minuter. så vad gör jag? jo jag bloggar ;P

dagen började dock mindre bra med att det ju ffs snöar ute!! jag drog ner persiennen lika fort igen när jag såg det. hellre en nerdragen persienn än att titta ut på det dprimerande vädret. det var ju så fint igår ju. vad hände?! *snyft*

och oh no. säg inte att jag ska behöva sluta dricka kaffe nu? eller annat än svart kaffe vill säga. inte en chans att jag klarar mej utan hasselnötskaffet i skolan ;)

och den stora frågan i sporttidningarna är ju nu, var champions leaguelottningen riggad? geeez. kan dom inte bara låta bli. varför ska det vara så svårt att göra något utan att fuska och ha sej?

morronens musik är neverstore :)

men nu ska jag väl gå och packa ner mina skolgrejer och pinna över till mirre :)

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Var full snöstorm här nere i Halmstad när jag åkte hem från jobbet imorrse (0600). Dock har det töat bort under dagen, men nu hänger flingorna i luften igen...

2008-03-17 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0