kallt 2

ja usch och fy. nu är det sådär kallt idag igen! sol och klarblå himmel förvisso, men är det närmare 10 minus än 0 grader så stannar man kanske helst inne...och jag har dessutom inget val, eftersom jag redan har spräckt min pluggplan idag :P först hade jag ställt klockan på 8, men jag tog mej bara inte upp, så jag låg kvar tills 9 istället. tänkte då att senast klockan 10 ska jag ha satt mej ner och börjat, men nu är den 10.25 och jag har uppenbarligen inte börjat än. till mitt försvar ska dock sägas att jag har inte gjort nåt slappt eller så utan jag har faktiskt städat, och dessutom bytt plats på 2 möbler på mitt rum, haha. men det här är det sista jag gör innan jag ska isolera mej och inte låta något störa mej. dock är jag ju för mobilberoende för att stänga av den ;)

fick igår ett ganska deprimerande bevis på vad jag iofs har vetat rätt länge. jag kan inte bli bra på bild!! en av mina stora talanger, att vara fruktansvärt ofotogenisk. bilderna fick jag av pojkens kompis från ett antal fester det senaste halvåret typ. kul fester, kul bilder, men få där jag inte ser ut som ett miffo :P meeen. kan ju bjuda på en av dom där jag faktiskt vart rätt ok på nå vis :) ser bara lite miffig ut ;) och förvånansvärt nog är det ju emmy som står breve mej, haha.
image34image35
alltså inte nog med att jag ser miffig/busig/full ut på den här bilden, jag ser dessutom gravid ut!! riktigt deprimerande!! menmen, alla har väl sin förbannelse :P förutom jag på bilden är det då yvonne och emmy, samt någon gosse jag inte riktigt vet vem han är... 


Kommentarer
Postat av: MeTeX

Namnet på gossen är Mattias(såklart)"Fallsterbo" Fallskog.
Hade bäst!

2008-03-25 @ 00:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0