jepps, jag är bäst ;)

hehe. ego? jag? noooo!! men såhär är det. fick ett stort kuvert hem i brevlådan idag, innehållandes alla uppgifter samt hemtentan jag gjort på luleåkursen. jag öppnade och tänkte att det skulle ju sitta fint med ett vg på tentan, men vågade väl inte riktigt hoppas på det. men jomenvisst, med stora fina bokstäver står det längst fram ett väldans trevligt vg :D och inte nog med det, jag lyckades få 49 poäng av 50! :D det ni ;P det här är total tillfredställelse för en tönt, right mirre? ;)

nästa överraskning var att jag fått brev från folktandvården, det har jag inte fått sen jag gick i gymnasiet!! men tydligen så kör landstinget nån slags kampanj så alla födda mellan 84 och 88 får en gratis undersökning :) så den 16 april ska jag masa mej dit, haha. man känner sej som ett barn när man får en tandläkarkallelse...men det är säkert välbehövligt.

och dessutom går ÄNTLIGEN tentapluggandet framåt!! saker börjar fastna och jag har inte lika mycket panik som igår. då var jag riktigt otrevlig på msn kan jag ju säga, haha. sorry!!

men nu ska jag fortsätta skutta runt av glädje :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0