jamen glad påsk då

eller nåt. är ju påskafton idag faktiskt. och visst borde det då vara lite vår i luften? när jag vaknade innan vid den okristliga tiden 08.00 märkte jag genom persiennen att det var sol ute. så trevligt tänkte jag då, det var väl på tiden. sen när jag tittade ut såg var det lite frostigt på taken, och jag tänkte att "jaha då är det väl nån minusgrad då, no big deal" sen tittade jag dock på termometern, och den hade fräckheten att stå på minus 7.6 grader!! på påskafton!! gah!! menmen, det är ju soligt iaf...

och anledningen till att jag är uppe såhär tidigt en dag när man borde vara ledig är såklart att jag måste plugga. dammit vad den där tentan förstör för mej. just nu känns det som att jag inte kommer klara den heller, men nångång ska ju vara den första man misslyckas på en tenta också. no big deal, därför omtentor finns, right? nej nu känner jag mej lite väl negativ. ska genast sluta med det! kan ju se det från den ljusa sidan och tänka på rapporten som ska skrivas som det ju faktiskt går framåt med.

menmen, nu hägrar duschen, jag ser ut som ett  jäkla miffo i håret!! luggen är SÅ inte på min sida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0