gäääääzp

ja fy bubblan vad jag är trött! har vart uppe sen före sex imorse och jobbat heeela dan. fick dock gå hem lite tidigare, så passet vart bara 13 timmar istället för 14 ;P och drygskåp har dom varit. ibland tappar man verkligen tålamodet totalt. så jag har verkligen haft lust att slänga saker i golvet ett antal gånger. men vad gör man inte för att få ihop lite cash.

och kär i en tröja har jag gått och blivit också. på mq, en bondelid. jag måste verkligen ha den. och får ju lön nästa vecka, hehe. me wants it sooo bad!! och till råga på allt satt den ju hur bra som helst, det var lite jobbigt faktiskt, haha.

imorron är det plugg som står på schemat. en pluggdejt med mirre minsann :) kvalitetstid, hehe. och tack vare det kommer jag faktiskt masa mej upp i tid också. annars hade jag ställt klockan ganska tidigt, och sen stängt av den när den ringde och somnat om. men now I has to get out of bed :D
och vi ska minsann hänga i skolan här i falun, där är man ju inte så ofta nuförtin....saknar det nästan lite :P

och en rejäl kris har jag haft i helgen. fick en såndär "wtf ska jag göra med mitt liv?!" för grejen är att även om statsvetenskapen är intressant, så är det ju sååå trist. och det beror på kass lärare, och att vi har för få föreläsningar/seminarier. man hinner liksom inte få upp intresset ordentligt om man säger så. och jag är så fruktansvärt omotiverad att plugga just nu, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. har faktiskt funderat på att läsa klart det jag läser nu, och sen läsa klart nästa period i höst. men sen fick jag ett annat ryck, jag insåg det att jag är ju inte en "quitter" så att säga. så det är väl bara att ta tjuren vid hörnen och läsa färdigt. och sen hittade ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0