bildårar

ja vissa mänskor borde inte köra bil. speciellt inte såna som ska envisas med att nästan köra på mej. var nämligen en gubbe som var på väg att göra det idag. jag kom åkande på huvudleden, och han skulle svänga ut på den, så han hade väjningsplikt. men inte fan stannar han för mej heller utan han kör rakt ut och jag måzte tvärbromsa. tänk om det varit en bil bakom mej liksom? *pang* hade det sagt då och jag hade varit med om min första krock. inget jag längtar efter dock. tror iofs gubben vart mer rädd än jag, för när han insåg han var på väg att köra in i mej släppte han ratten och det var omöjligt att missa att se att orden han sa var "oj jävlar". så det var ju lite roligt, haha. vissa saker syns det verkligen att folk säger! men iaf, jag gav honom en (vad jag tyckte) synnerligen ilsken blick, men inte fan ser han nå ångerfull ut, nejnej, han ger mej en lika arg blick tillbaka!! idiot!! menmen, dont worry, I'm alive ;) hahaha

men nu måste jag verkligen ta tag i pluggandet igen.

btw, ska kolla på en lägenhet ikväll. och jag har sett ritningen på den, och det ser inte bra ut. eller alltså, det är just det det gör, och ser man bara på ritningen vill jag ha den. det är det som är problemet, för den ligger dessvärre liiiite över min smärtgräns när det gäller hyra..men, gah. orka bekymra sej om det nu. ska kolla på den först och gråta sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0