första advent avklarat

och vi hade det så mysigt så :)
traskade runt på julskyltningen, käkade munk med saffranssmak, och sen glögg med pepparkakor. myyysmys på hög nivå :)

och sen slutade kvällen lite mindre bra pga av att jag kanske inte tänkte längre än näsan räcker. förlåååååt hunny! :(

anyway, sitter just nu på jobbet. *surpriiiise*
imorse visste jag inte att jag skulle jobba. men sen kom det ett meddelande och pengakåt som jag är svarade jag ja på ungefär 1 sekund. om det ens tog så lång tid!!

lördagen hos yvonne och stigan var riktigt trevlig, satt och åt och drack och pratade massa strunt hela kvällen. och avslutade det hela med att kolla på playboy channel. yep, that's right. det var hur kasst som helst. vi satt mest och diskuterade hur fejk det såg ut, och hur fula dom var ;)

wellwell, that's all for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0