uppmärksamhet

ja så mycket uppmärksamhet som dalapolisen (framförallt borlängepolisen) får nu har dom väl aldrig fått förut. även om man räknar ihop alla år dom funnits, haha. men hemskt är det. men bra att dom fått tag i han. presskonferenser hit och dit hela dan, överallt på radio och tv.
men jag vet faktiskt inte vad jag tycker om att dom lägger ut namn och bild på han överallt. alltså för hans egen skull bryr jag mej inte ett dugg, det kan han väl förtjäna, men för hans familj och vänner typ. dom lär ju kunna bli utsatta för trakasserier och så dom nu, eftersom dom råkar ha oturen att vara beblandade med ett äckel.

men nu måste jag klä på mej ju, gah. låång jobbdag. 12.30-21.15. fast man kanske kan sticka lite tidigare? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0