har ingen lust alls

att ta mej utanför dörren idag. massa snö ute!! plus att idag har jag föreläsning nr 2 med lärarn som inte kan engelska. ska det inte vara lite krav på en högskolelärare ändå att han ska kunna prata förståelig engelska om han ska ha lektioner på engelska? jag fasar för seminariet nästa vecka, hur ska det gå liksom, om man knappt fattar vad han säger?? det är ju pinsamt. fattar inte hur han själv kan vilja stå där och försöka göra sej förstådd. det skulle inte jag vilja om jag inte var bättre än så. och han lär ju märka att folk slutar lyssna och pratar om andra saker, och fnissar och har sej. men han kanske inte kan ta en hint? skandal högskolan dalarna säger jag bara.

så jag kan ju inte påstå den här dagen är en av mina favoriter, och ändå är klockan bara 10.46.

men kvällen lär ju bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0