duktig

japp tänk att jag är det. har minsann lyssnat klart på föreläsningen jag började lyssna på häromdan, och lyssnat på en till också, så nu kan jag minsann vara stolt över mej själv :P lär ju svara på seminariefrågorna också, men det får bli om ett tag. dom är ju inte så svåra faktiskt. och jag är fortfarande lite ilsken över att dom tvingar en att göra det under helgen, menmen, vad gör man?

var i sundborn och flängde igår, och jaaa jag ger mej, det är ett fint ställe ;P
image45image46image47den där gåsen ville inte riktigt vara med på bild tror jag, den envisades med att simma undan hela tiden, haha.
men ja jag erkänner, när solen håller på att gå ner, och det är alldeles tyst och stilla, då är det ett riktigt fint ställe :) sen bidde det en liten färd till ett garage där det fullständigt osade testosteron, haha. en gammal oldsmobile var projektet och det fixades och donades och klättrades inne i motorhuven, lite kul att se faktiskt :D

men nu överväger jag att ta mej ett bad, bli riiiktigt relaxed. bara köra lite me-time så att säga, pyssla och fixa och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0