tisdag

Dagens föreläsning/seminarium är till ända, jag har gjort mina ärenden på stan, och cyklat hem i stormen. Resterna av orkanen som orkar sig hitåt märks visst lite mer än jag trodde. Har även intentionen att pinna iväg och jympa igen sen. Motivationen är på topp, vad tusan händer?? hehe.

Ska nog kanske börja fundera lite på vad jag ska skriva om på hemtentan också...skadar inte att ha lite framförhållning. Det är fördelen med att jag pluggar på annan ort. När jag är i Västerås är jag sjukt effektiv, finns liksom inte så mycket annat att pyssla med. I Falun finns liksom mitt "riktiga" liv, där en massa annat lockar att göra...so far känns det som att jag har koll på läget iaf. Love that feeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0