ibland kan man bara skratta åt eländet

Började dagen med att misslyckas med det mesta. Typ. Lyckades med konststycket att skära av en nagel med en potatisskalare. Sen snubblade jag på mina egna fötter. Sen fick vi veta att skolan tappat bort våra tentor vi skulle hämta ut. Det visade det sig sen dock att det var en annan klass tentor dom slarvat bort...haha. Smidigt hursomhelst. Hur kan dom ha så dåligt system att dom tappar bort 50 st tentor, med säkerligen 10 sidor vardera? Helt otroligt...

Nya föreläsaren verkar dock helt ok, så det blir nog bra det här! Även fast jag läst typ samma grej förut. Tydligen så får man inte tillgodoräkna den här kursen, även om man läst så gott som samma sak tidigare. Skumt. Men så kan det gå! Skönt att vara tillbaka in action också!

Tänkte dessutom ge mig på ett gymbesök om en stund. Har legat av mig totalt, sånt här slapperi kan icke fortgå! ;)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Gymmet ja...kanske borde damma av mitt nyinköpta årskort

2011-01-26 @ 14:40:41
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0