upp och ner

Nämen från nervöst sammanbrott till en ganska avslappnad känsla inom några dagar. Helt normalt. Panikgrejerna är lösta och nu är det bara att vänta, inget mer jag kan göra. Resten har jag liksom koll på. Undrar om det tom nästan är lite julkänsla jag kan ana mig till nånstans där i utkanten av medvetandet? Hade ju varit helt fabulous isåfall, med en vecka kvar till julafton. Tänkte superpressa fram lite julkänsla nu i veckan som kommer. Åker hemåt på tisdag, och onsdag/torsdag nånting ska det bakas pepparkakor och göras julgodis. Självklart ackompanjerat av lite julmusik. Blir nog bra det här. Snöar gör det också. Mysigt får jag ju säga, så länge jag kommer hem som jag ska på tisdag...annars jäklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0