strike one

så har äntligen (?) det jag väntat på inträffat. jag tappade bort mig på väg till skolan. skulle bara åka dit för att fixa ett passerkort, och tänkte att "om jag åker här, då borde jag komma rätt". tänkte att det borde vara bakvägen till en av vägarna jag ibland åker hem. det var det inte. jag kom helt fel. så jag cyklade runt och körde lite sight seeing istället, så trevligt så! efter en stund såg jag en kille som såg studentig ut, så jag följde efter honom, och mycket riktigt, efter en liten stund tornade skolan upp sig framför mig :D

så nu har jag både sett lite mer av västerås, och skaffat ett passerkort. good day ;)

nu återstår problemet att sätta fast ett chip på det där kortet. I do not know how.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ah det låter kul



jag funderar en massa på vad jag vill plugga till våren och beteendevetare låter ju intressant



kan man jobba mycket med ungdomar då? det är det jag vill (:

2010-09-06 @ 14:52:29
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0