hej vad det går

ja jisses. 1 oktober imorron! helt sanslöst. men jag klagar egentligen inte, jag gillar hösten :) luften blir sådär klar och härlig, liksom krispig. och det är lite lagom kyligt. mmmm. har varit 2 dagar utan blåst här nu också, tjohoo! sånadär riktigt underbara höstdagar, när solen skiner och löven faller. lovely.

imorron får jag finbesök! boyfriend kommer hit och kramas med mig! sen på lördag står 30årskalas i sthlm på schemat, ska bli så skoj så! vi ska dessutom ge oss på tunnelbanan tänkte vi. det mina vänner är ett riktigt äventyr :P är man från landet så är man...hehe.

annars då...första kursen avslutades idag! vilket betyder att vi borde ha läst 1/24 av utbildningen nu. wohooo, hehe ;)

både igår och idag har varit sånadär riktigt riktigt bra dagar. när allt liksom känns, bra, bara. har ett mission imorron som förhoppningsvis kommer leda till att den känslan håller i sig. återkommer när det är gjort dock, hehe.

nej, kanske sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0