ups n' downs

puh. har faktiskt haft det lite hektiskt på senare tid, hade dock en supermysig helg hemma i falun nu helgen som var :)

väl tillbaka var det seminarium tis-ons-tors, en bok/seminarium...kändes superjobbigt innan vi väl började, men sen var det såklart inte lika stor press som man inbillar sig, hehe. sista seminariet idag, och jag kommer nästan sakna dom lite, har varit såna man fått ut så sjukt mycket av! nästa vecka ska det göras projektarbete...blir nog bra det!

övrigt då...tja jag har pajat ryggen! värre än det brukar vara. jag som börjat träna och allt...men så blir det när man släpar en säng lite längre än vad man kanske borde. så värmedyna och tigerbalsam hoppas jag på ska vara the magic stuff.

så soffläge tills skolan börjar!

är förresten minusgrader ute nu...! och sådär strålande fint väder! det gillas :D

börjar dagen med en bra låt!

soldier's daughter - tonic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0