motivation på topp!

kan ju säga att jag aldrig tror jag vart så motiverad att faktiskt träna. hela kroppen skriker efter det! kanske ett tecken på att jag slackat lite för mycket...hehe

invigde gymmet här idag, och jävlar i min lilla låda så skönt det var! mjukkörde dock lite idag, eftersom det är första gången på väldigt väldigt länge, och jag dessutom inte vill vara helt död imorron, då vankas det 30årst i sthlm!

ska dock satsa på lite tidigare tid på dagen i fortsättningen, lyckades hamna i fredagsrusningen tror jag, hehe.

så det blir nog bra det här! kroppen känns sådär härligt avslappnad nu efteråt, men utan att vara sådär seg så man inte orkar göra nåt...

allt känns på det stora hela riktigt bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0