lite flum, lite träning

dagen började med första pedagogikföreläsningen. bara introduktion idag, vilket betyder en massa info. en massa info som bara är snurrigt innan man faktiskt börjat själva kursen. känns lite, jobbigt, just nu. ett halvoklart projektarbete i slutet av kursen. som inte verkar helt lätt. positivt är dock att vi hade en annan lärare idag, som gav ett hemskt mycket mer positivt intryck! så så långt är jag nöjd, wohoo!

följde på det gjorde ett extremt svettande på löpbandet. man vet att man är svettig när det droppar från ögonbryna ner i ögona, hehe. men skönt var det! måste dock införskaffa ett par gymhandskar. några drag på roddmaskinen gav mig härliga blåsor. jag var dock effektiv som bara den och hade med mig skolboken på löpbandet. utan nåt att läsa blir jag lätt uttråkad, och varför inte slå 2 flugor i en smäll liksom :D till min stora lycka är inte just den boken, vilket är en tjockaste den här kursen, särskilt tråkig. den verkar vara bra och intressant skriven, med mycket tabeller och liknande, så det inte bara är en massa torr text...me likes!


årets varmaste dag tror jag..känns avlägset nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0