it's a shallow world

jag har en plan. jag tänkte nämligen att jag inte skulle blända min omgivning när det blir shortssäsong. känns som att benen just nu ser ut som 2 vita störar bara, så det måste åtgärdas! och eftersom jag inte har nån dödslängtan, och alltså inte tänker lägga mig i ett solarium, så är det flaskvarianten som gäller. dove - summer glow, närmare bestämt. alltså inte en renodlad brun-utan-sol (vilket är ett riktigt helvete, det blir bara fläckligt och jävligt, och det blir lätt för mycket!), utan en lotion som sakta bygger upp vad som då ska likna en solbränna. om man smörjer in den varje dag fram tills shortsen ska på så borde det väl bli bra? då borde det ju liksom ha blivit lite färg, hehe. ser faktiskt redan en viss skillnad (eller så inbillar jag mig bara, who knows?), så jag hoppas på det bästa!

så håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0