så många vuxenpoäng!

var på banken idag, för mitt bankkort krånglar. när det var avklarat, frågade banktanten om någon pratat med mig om sparande. jag svarade nej lite avvaktande, och undrade vad tusan hon menade med det. då tog hon fram en massa tabeller och grejer som visade hur mycket pension jag kan få ut om jag börjar spara nu! så totalt oplanerat kom jag därifrån med ett pensionssparande! har faktiskt tänkt fixa det ett tag, men aldrug fått tummen ur...men nu så, rich old lady, that's me! ;)





och just ja. ricky martin har tydligen kommit ut ur garderoben. knappast nån som satte kaffet i halsen över den nyheten va?

Kommentarer
Postat av: Sofia

No shit, e han? ;)

Av nån anledning trodde ja att han redan hade kommit ut för de för flera år sen.. heheee

2010-04-05 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0