färdigekiperade!

sådärja. då har vi båda alla kläder till bröllopet om 2 veckor :D sambon hittade relativt snabbt kavaj och byxor. jag hade ett helvete att hitta skor. det är praktiskt taget omöjligt att få tag på ett par platta skor som inte är gladiatorsandaler! hittade väl ett par ballerinaskor också, men dom var extremt små och fjolliga. varför måste man typ vara jättetjejig för att hitta ett par passande bröllopsskor? antingen 7 meter höga klackar, eller små pluttiga saker. jag är inte direkt förtjust i skor där man visar tårna, och det är ju nästan bara det man kan få tag på. men det här med klackar. varför är folk så besatta av klackar? ärligt talat, nackdelarna väger ju över om man ska på bröllop kl 4 på eftermiddan. hur skulle fötterna må efter det liksom? visst kan väl klackar vara snyggt, men det stör mig lite att det verkar vara dom enda skorna som "räknas". kollar man modebloggarna så är det ju bara klackar hit och klackar dit. alltså även till vardags. why?

nej mer snygga skor som inte är gladiatorsandaler eller har hööööga klackar till folket!

Kommentarer
Postat av: emelie

jo det är bra med mig :D vad gör du då? kram

2010-06-18 @ 09:55:44
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0