den som väntar på nå gott

när det gäller smycken så föredrar jag armband. visst kan jag väl slänga på mig ett halsband, och byta örhängen från dom vanliga plupparna när det är något särskilt. men till vardags är det armband som gäller. förutom när jag ska jobba lämnar jag nästan aldrig hemmet utan minst ett armband. för ett tag sedan fick jag en riktig craving (har aldrig använt det ordet, och kommer troligen inte att göra igen då det är på tok för modebloggigt, men i brist på annat) efter ett läderarmband med en silverplatta på. så snyggt så. men jag hittade aldrig något. såg såna i bloggar och liknande lite här och var, men hittade aldrig något att köpa. förräns idag. när jag råkade snubbla rakt på att någon skrivit att såna går att köpa på tradera. marc jacobs var det tydligen som hade limited edition för ett tag sen. så nu har jag både köpt ett snyggt armband, och gjort mitt första traderaköp ever! så nu väntar jag som ett barn på julafton på att det ska dimpa ner i brevlådan...

Kommentarer
Postat av: Em

Snyggt! Läderarmband skulle nog jag också kunna ha på jobbet, men dingeldangel som hänger och slänger irriterar mig när jag sitter vid skrivbordet. Däremot är jag glad för ringar. (Tar gärna på mig armband när jag skall ut.)

2010-06-15 @ 21:08:29
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0