biltvätt och solbränna

dagen har bestått av att tvätta och vaxa bil, och skaffa sig en snygg rosa bränna samtidigt. glömde visst smörja in vissa delar, haha. menmen, är det sommar så är det!

biltvättandet var till en början helt ok. men när vaxhelvetet torkade fast var det inte lika kul. jag gnodde som en idiot för att få bort det, efter sambons instruktioner att jag skulle ha en fuktig, enbart FUKTIG trasa, att gnugga med. när han själv skulle göra det sen tog han en hink, och vräkte på vatten. och det gick såklart mycket bättre. då var jag arg. felaktiga instruktioner som leder till en hel massa arbete mer för mig är inte ok! :P

skönt att vara ute hela dagen var det dock :)

och den gula bilen blev ännu mycket gulare...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0