raindrops are falling on my head

and I'm loving it! en ledig söndag, och regnet öser ner. så skönt att inte ha nån press på sig att man MÅSTE UT I SOLEN OCH HITTA PÅ EN MASSA SAKER!! jobbar man mycket så är det så skönt att bara göra ingenting. absolut ingenting. så idag har varit en riktig ladd-dag inför veckans kommande 6 jobbdagar!

enda egentligen vettiga jag gjort är att jag införskaffat tomma skivor och bränt ut så jag har recoveryskivor om nya datorn skulle krascha. min bästa mamma gav ett litet bidrag häromdan så jag skulle kunna köpa en ny dator utan att behöva bli ruinerad! har ingen lust att börja plugga och ha en dator som funkar, sådär. den var så sjukt opålitlig, och hade nåt fel, nånstans. superseg, hängde sig, tänkte som en galning hela tiden fast den inte utförde något som helst arbete. plus en spricka i locket på den. men nu så har jag en sprillans ny fin fungerande dator :D och som sagt recoveryskivor. in case det nu skulle hända något. man kan inte vara nog försiktig.

this is it:

viss skillnad i snabbhet mot min förra...hehe

som för övrigt jävlats sen jag köpte den. ett par månader efter jag köpt den kraschade den. efter det har den inte velat funka riktigt bra, trots återställning av hela systemet. fuck it säger jag. så bort med den och in med nytt och fint ;) kul med nya prylar dessutom! haha

så tack bästa mamma för extraslanten!! ♥

Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. jag skriver på min lille minidator när jag

är iväg hemmifrån och jag har inget rättstavningsprogramm på den tyvärr, därför kommer det nog smyga sig både ett och två felstavningar framöver. Hoppas ni kan ha överseende med det :) Försöker korrläsa så noga jag kan men ibland är tryckfelsnisse där ändå

2010-07-25 @ 22:17:11
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0